2012. május 26., szombat

Reggeli finomságok

Hát jó reggelt mindenkinek!  ;)

Gondoltam megmutatom milyen finomságokat is eszek "reggelire".
Újra elkezdtem diétázni aminek köszönhetően tegnap egész nap szinte csak gyümölcsöt ettem,  illetve ma is ebédig csak azt ehetek.

Előzménye ennek a diétának:
Tavaly decemberben elmentem dietetikushoz, mert már elegem lett, hogy sokat híztam mióta egyetemre kerültem. A lényege, hogy kb. 2 hónap alatt fogytam 8kg-t. Nagyon örültem neki, csak sajnos megint jött a szorgalmi időszak és szinte minden visszajött. Úgyhogy hétfő óta újra kezdtem, hisz ki ne akarna csinos lenni a nyárra. Főleg, hogy lassan itt a fürdőruha szezon.
Én is kitűztem magamnak egy célt. Sose voltam vékony, de az az kövér lány se én vagyok. Ezek ellenére van rajtam jó pár plusz kiló. Van egy álom 65 kg-os határ, amit sajnos elég rég ütöttem meg. Dolgozom rajta,hogy ez összejöjjön. 
A diétát július elejéig fogom most csinálni, mert akkor megyünk nyaralni,és addigra össze akarom szedni magam.

Na ezek után a mai finomságos reggelim így nézett ki :)
Eper,körte és sárgadinnye. Apu hozott meglepetés cseresznyét is. Nyammmi!  
Idén még nem is ettem, de mostmár végre itt a szezonja. Lassan lesz barack és görögdinnye és mindenféle finomság.:)
Ami nincs a képen, az a 3 kb kiwi. Isteni finom! Az külön tálba került, mert ide nem férfel, mert amúgy is összeszöszözi a héja a többi kaját, azt nem nem akartam.
Na akkor jó étvágyat! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése