2012. június 10., vasárnap

Árkád napok

Szerdától máig igen jó kis akciók voltak a győri Árkádban. Imádok vásárolni. Imádok csak körbenézni, hogy "ihletet" gyűjtsek, mit is akarok igazán venni. Ebben a pár napban 3-4x is átmentem nézelődni. 
Találtam egy tökjó táskát, de mikor másnap átmentem hogy megvegyem,addigra elvitték... kissé ideges voltam.
Már régóta keresek valami igazán jó kis papucsot illetve szandit. Találtam egy nagyon cukit,csak sajnos az én méretemben nem volt. Újabb csalódás...
Úgyhogy ma tettem egy utolsó kört, hisz nem lehet az,hogy egy jó kis akció keretén belül semmit se vegyek.  Hát de nem? :)

Hát végül is kora délután átmentem. Első utam a szoliba vezetett. Kell egy kis szín nyárra, na meg nem mehetek hófehéren nyaralni, hogy aztán az első nap leégjek és utána fájjon minden porcikám. 10 perc semmit tevés kijár így  bemelegítésnek . :) Főleg,hogy csak 5 percet kellett fizetnem, a másik 5 perc ajándék volt-  tehát 450Ft-t kellett fizetnem. Aranyélet. :)
Aztán vagy 2-3 óra elteltével 3 dolog társaságában,mondhatni boldogan mentem haza. :)




Ezt a felsőt a C&A-ban találtam. Féltem, hogy furán fog állni rajtam,de szerencsére tévedtem.
20%-os árengedménnyel vettem, így került 3190Ft-ba.
Nekem nagyon tetszik. :)


 A karkötőt így volt egy csomagba. Eszméletlenül aranyos. Imádom a színét,és az a masni...:)
A fülbevalóknak nagyon örülök. Sok van belőle és szííííínesek. Kinek ne tetszettek volna. :)
Mind a kettőt a Tally Weijlbe vettem 1-et fizet 2-t vihet akciókeretében. 
Mivel a karkötő a drágább (1895Ft) azt kellett kifizetnem és a fülbevaló volt az ajándék. 
Igazság szerint ha külön-külön kellett volna megvennem a kettőt, nem biztos, hogy elhoztam volna. Nekem úgy kicsit drága... De így... Fasssza :D


Szóval ezt a pár dolgot vettem végülis. 
Nekem mindegyik nagyon tetszik, imádom őket.! :)

Nektek hogy tetszenek?
Hordanátok őket?


1 megjegyzés:

  1. a karkötő nagyon baba, nekem is kell olyan! én nem voltam Árkád napokon, mert úgy nem volt igazán semmire szükségem. :) a fülbevalók meg nagyon a te stílusod, szóval jó választás volt :)

    VálaszTörlés