2012. június 8., péntek

Menta szerelem

Idei nyár sem lesz szürke, hiszen hódítanak a sárga-narancs színek, a pinkek és persze az idei nyár kedvence, a menta. Hordhatod kiegészítőként, de akkor se nyúlsz mellé, ha a felsőd,vagy a nadrágod/szoknyád rikít ebben a szép színben.
Hoztam most nektek, pár általam összeállított kollekciót.
Remélem mindenki megtalálja a legmegfelelőbbet magának.
És ne kövezzetek meg, ha esetleg egyik se tetszik - most készítettem ilyet először. :)


Menta


menta2


menta3


menta4



menta5

menta5 by sophia68 featuring gold tops


Kinek melyik tetszik?
Melyiket hordanátok?

4 megjegyzés:

  1. az első meg a második áll hozzám a legközelebb, bár nem biztos, hogy olyan lenge felső jól állna nekem :) jó kis összeállítások lettek ^^

    VálaszTörlés
  2. Egy sima pólóval kiegyeznék, ami az első összeállításban van, de annyira nem hoz engem lázba a menta, mint másokat :-)

    VálaszTörlés
  3. Nekem a 2. és az utolsó a kedvencem. A 2. sportos hétköznapi, szóval bármikor hordható, míg az utolsó kifinomult nőies, olyan kis szép a menta-barack párosítás :D

    VálaszTörlés
  4. Én is imádom a menta színú cuccokat, jó összeállítások!:)

    VálaszTörlés