2012. szeptember 16., vasárnap

Top 5 sorozat

Ma estére egy kis lazulásnak hoztam nektek a kedvenc sorozataim közül párat.
Remélem kedvet kaptok hozzájuk és belenéztek akár az egyikbe akár az összesbe.
Jönnek a hideg éjszakák. Egy jó kis sorozat, egy bögre forró tea és egy meleg takaró társasága a legjobb kikapcsolódás ilyenkor.





1. Vámpírnaplók
Szerelmesnek lenni egy vámpírba nem könnyű. Akadályok, bonyodalmak, családi drámák, vámpírok, természet feletti lények, barátok és ellenégek. Hazánkban eddig két évadot vetítettek, és hamarosan kezdik a következőt is.
Nem mondható csajos filmnek, hiszen én a párommal is végig néztem. Imádta! :)
Szóval hölgyeim, nyugodtam lehet noszogatni a párotokat, hogy nézzenek bele, azonnal rabjai lesznek. :)


2. Gossip girl
Mindenki kicsit bele akar bújni a szereplők bőrébe. Mindenki álmodozik, hogy egyszer ő lesz az iskola királynője. Mindenki szeretne a legújabb divat legdrágább darabjaiban végigsétálni az utcákon.
Ebben a sorozatban kiderül, hogy a gazdagok élete sem olyan könnyű, mindenkinek megvannak a maga saját gondjai.
Egy nehéz nap után ajánlom mindenkinek. Azonnal felpörget! :)


3. Grace klinika
Újabb hülye orvosos sorozat, gondolnák sokan... Én is így voltam vele, de egy nap elkezdtem nézni. Egy részbe se telt,és azonnal beleszerettem. Fél nyár se kellett hozzá, hogy megnézzem az nálunk eddig vetített 7 évadod. Minden rész izgalmas. Minden rész teljesen más. Elképesztő esetek. Meglepő fordulatok.
Szerelem első "vágásra"! :)


4. Dexter
Hát ez durva. :D
Egy teljesen nem átlagos sorozat. A főszereplő egy szorzatgyilkos és közben mégis jófiú? Mi kell még, hogy felkeltsem az érdeklődést? Vér, halál, gyilkosok és áldozatok minden részben. ha az ember a rendőrségen dolgozik, olyan irányba tudja terelni a nyomozást, hogy az számára jó legyen. Ijesztőőőő!


5. True blood
Aki olvasta a könyveket (mint én), biztosan utálja elsőre a sorozatot. Mint ne mondjak, számomra egy vicc volt, de aztán... Megszerettem. Valószínűleg tényleg a könyv az alapja, de teljesen új szálak is vannak a történetben. Véres és vicces is egyben. Szerintem egy igazán szórakoztató és izgalmas sorozat lett belőle. 



+1. A dadus
Ááááá! Szerintem a világ egyik legjobb, ha nem a legjobb sorozata. Végig nevettem az egészet.
Tele jobbnál jobb poénokkal és szituációkkal. Egy furcsa és vicces nő, aki véletlenül lesz dadusa három gyereknek. Teljesen felforgatja a család életét,persze csak jó értelemben. Egyszerűen imádni való! :)

2 megjegyzés:

  1. most találtam rád. feliratkoztam,mert tetszik a blogod..
    http://beautyandfashion-makeup.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  2. Én ezeből csak a GG-t nézem, de amúgy a HIMYM és a Glee az, amit most perpill nézek :)

    VálaszTörlés