2012. október 5., péntek

30 day challenge - 4. day

A legjobb dolog, ami a héten történt veled

Hűűű ha... :D 
Vettem egy táskát, egy felsőt és egy kardigánt. :)
Találtam egy cuki medált :)
Megrendeltem az új lámpámat otthonra. :)

Na meg végre megsütöttem azt a sütit,amit egyik ismerősöm szokott és isteni finom.
Szerintem egész jó lett, bár van még mit finomítani rajta. A többieknek viszont nagyon ízlett. :)
Úgyhogy most megosztom veletek a receptjét. 
Ha valaki sütötte már vagy meg fogja sütni,akkor várom a véleményeket és tapasztalatokat. :)



Banános tekercs

Hozzávalók:

Krémhez:
1
 tojás
2
 evőkanál finomliszt
2 dl
 tej
2
 evőkanál kakaópor
100 g
 porcukor
200 g
 margarin

Tésztához:
6
 tojás
10
 evőkanál porcukor
40 g
 kakaópor
1
 mokkáskanál szódabikarbóna

Tölteni:
2
 banán

Elkészítés
1. A krémhez a tojást elkeverem a liszttel és a tejjel, majd sűrűre főzöm a krémet. A margarint a porcukorral habosra keverem, és összekeverem a teljesen kihűlt tejes krémmel. A kakaóport is elkeverem a masszában.

2. A
 tésztához a tojásokat szétválasztom. A sárgáját a porcukorral habosra keverem, majd hozzáadom a szódabikarbónát és a kakaót. A tojásfehérjéből kemény habot verek, és óvatosan beleforgatom az előbbi masszába. Sütőpapírral bélelt tepsibe simítom (érdemes a sütőpapírt is vajazni-lisztezni hogy biztosan ne ragadjon le), majd 170fokos sütőben kb 15-20 perc alatt megsütöm.

3. A
 tésztát megkenem a kakaós krémmel, majd a banánokat az egyik szélére teszem és a sütőpapír segítségével feltekerem.Tálcára helyezem, és minimum néhány órára hűtőbe teszem. Porcukorral meghintve kínálom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése