2012. október 6., szombat

30 day challenge - 5.day

Koncertek, amiken voltál már





Azt hiszem életem első igazi koncertje egy Tankcsapda koncert volt, ahova a keresztszüleim vittek el. :)

Ezen kívül tavaly voltam Szigeten és Volton is. Ott rengetek koncertet megnéztünk/hallgattunk. Ami mindkét helyen a favorit volt, az a 30 Seconds To Mars. :)



És akkor az utolsó helyen, de nem utolsó sorban meg kell említenem, hogy 2007. április 7-én egy reggeltől estig tartó hosszas sorban állás után, fáradtan és nyűgösen, de végre eljött az este és kinyitották a kapukat. A nép csakúgy özönlött és tolongott. Aztán még vártunk és előzenekar meg tudom is én és akkor... Elszabadult a pokol.
Így, 5 évvel később, 20 éves fejjel visszagondolva...sose fogom megbánni, hogy ott voltam és élőben élvezhettem, hogy kis hazánkban ad egész estés koncertet a Tokio Hotel.
Köszönöm nekik! :)
És köszönöm Dorka, hogy ezt veled élhettem át! Puszi neked oda a messzibe! :) <3


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése