2012. szeptember 3., hétfő

Helyzetjelentés

Sziasztoooook!

"Kisebb" kihagyás után remélhetőleg a napokban folytatom a blogot. A nyár kicsit mozgalmasra és sűrűre sikerült (szerencsére), emiatt nem írtam. Kedden kezdődik a suli, úgyhogy a mindennapokba való visszarázódás mellett jót fog tenni a blog írása.




A nyár szuperül telt. A törökországi nyaralás nagyon szuperül sikerült. Nagyon meleg volt szerencsére és úgy általában nagyon fantasztikus volt. A hely, a szállás, a kaja-pia, a tenger, a látnivalók, a programok, a pihenés és mi egymás.:)

Voltunk a párommal egy hetet is nyaralgatni, bár mi csak a Balatonig jutottunk. Ennek ellenére nagyon jó volt. Imádjuk Siófokot! Persze nem maradhatott ki egy kis kirándulás sem Tihanyba, majd Balatonfüredre.
Ha Füreden jártok, nagyon ajánlom mindenkinek a Karolina cukrászdát.  ISTENIIIII!!!! :)


Aztááán voltam vagyis voltunk a győri Paraparkban. WÁÁÁÁ :D
Para volt az biztos,de nagyon jó volt. Este fél11-kor igazán egy ilyen helyre kell nekem menni. Pont nekem, mikor irtózom ezektől a dolgoktól. :D Mindezek ellenére nagyon nagyon jó volt és mindenkinek nagyon ajánlom, hogy ha teheti egyszer látogasson el egy ilyen helyre.


Aztán múlt héten csütörtökön felmentünk a Csodák Palotájába, utána meg a Balcsira egy utolsó nyári őrületre. Bográcslecsó, pia, Balaton és barátok. Mi kell még?! ?)


Volt még hullócsillag nézős sütögetős este, bográcsozós búcsúbuli, csak úgy iszogatás és ami a nyárhoz tartozik. :)

Hát így töltöttem én ezt a bő két hónapot. 
Most meg kezdődik a suli...


Nektek hogy sikerült nyár?
Hol töltöttétek a szünetet?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése